söndag 24 januari 2010

Vaknar till en underbar morgon......

......men med en huvudvärk som inte går av för hackor.
Och inte nog med det så har jag övertalats och gått med tillsammans med kollegorna och sambon att delta i projektet " vit månad ", och då ska det väl inte vara så att jag har huvudvärk när jag går och lägger mig och dessutom vaknar med den.
Måste vara en släng av migrän, eller kan det vara så att knoppen är van och saknar sin dos av alkohol???

Hur som helst, vi beslutar oss iaf för att i skrivande stund ge oss ut på en låååång promenad och insupa lite frisk och klar storstadsluft.

Ett besök till Iitalas outlet i Gustavsberg har jag dessutom blivit lovad, så en liten shoppingrunda kannske det blir av.

Have a good day!!!

http://www.iittalaoutlet.se/web/outletweb.nsf/se/outlets_gustavsberg

1 kommentar:

The Hawk sa...

Avhållsamhet från sprit och sex kan ge huvudvärk, det är bevisat. Så ta inte i för mycket nu.