tisdag 13 april 2010

Min allra äldsta barndomsvän kommer på besök.

Vet inte hur många gånger i ordningen jag inte svarat eller inte brytt mig om att svara när min allra finaste barndomsvän aviserat om sina besök till huvudstaden och vill få till det med en liten sittning eller så.
Och jag inte ens bemödat mig att svara, eller varit för upptagen. En örfil skulle jag ha !!!

Men nu har vi äntligen fått till det och morgon så kommer hon, Anna Margareta Charlotta Rullgardina Olsson......
Fast idag heter hon Lotta Skareng när hon kliver över tröskeln.
Det var riktigt länge sedan vi sågs men när vi ses så är det precis som det skulle varit igår:-)

Och om jag inte missminner mig så var det i årskurs 3 som vi första gången träffades och gick hela grundskolan tillsammans, sen har vi följt varandra på avstånd men alltid varit uppdaterade med vad som händer och sker med våra liv.

Så välkommen i morgon ( allra finaste Lotta ) vi pratar gamla minnen i morgon, och dricker massor av gott vin och äter lite gott, samtidigt som vi lyssnar på Earth Wind & Fire, eller lite ELO, vi glömmer att du har en tidig kursdag dagen efter:-)

P.s Undrar om vi inte hade ihop det vi något tillfälle när vi tältade ihop i ungdomens dar, men det är en annan historia:-)

Inga kommentarer: