lördag 20 december 2008

Ater till Bali.....

Har nu lamnat Lombok bakom oss och ar ater pa Bali, ( fast andra sidan ).
Checkade in pa Padma Bali i gar vid lunch och jag kande mig inte speciellt pigg efter batresan och transfern till hotellet.
Jag gar direkt och lagger mig och J far springa runt och reka laget och handla vatten och Bintang forstas.
Nasta gang jag vaknar har jag kramper och diarre samt nagon form av feber / solfrossa

Nu kanner jag mig nagot battre, men fortfarande tors jag inte slappa lite luft har och dar, utan att det ska satta spar:-)


Vi var ju ut med kapten pa en egen snorklingsdag, vilket Ina kommenterat:-) och det var den haftigaste snorklingsdag jag varit med om, vi simmade med soppskoldpaddor stora som hus och hur sota som helst. Detta var strax utanfor Gilis Travanghan, fast vid ett tillfalle fick jag en akut skoldpadd / for djupt vatten och utan life jacket attack sa en bat kom till undsattning och fick plocka upp mig. Mer om detta vid tillfalle, kul sa har i efterhand....

Sedan at vi lunch pa Gili Meno och det ar nog dar jag drog pa mig denna lilla magsjuka?

Just nu ligger J och vilar / eller kollar pa Tv, J har haft lite abstines da Quinci pa Lombok var TV fritt.

To be continued........

4 kommentarer:

The Hawk sa...

Hej på er killar! Åh vad det där med "simma bland sköldpaddorna" lät härligt! Här i Sverige är det visserligen uppehåll och snöfritt men också oerhört mörkt och kulet. Gin & tonic utan tonic är jättebra mot lilla magsjukan, kan jag rekommendera.

Puss på er!

H

Anonym sa...

hejhopp brorsan
en liten whisky pinne på morgonen
är att rekommendera mot magsjukan.
tackar för sms'en hade de gott
god jul och ett gott nytt år
ps hälsa J
bror....

The Hawk sa...

Puss på er och en riktigt God jul!!!

The Hawk sa...

Ah. boys, nu är det som vanligt igen... Ni partar loss och glömmer oss här hemma... Hur är det med magen Hoffa???