torsdag 8 januari 2009

Det här har jag aldrig gjort förut.....

.........det är sant!

Otrolig viktig info, till alla tusen & åter tusen som läser min fantastiska blog:-)

  1. Bästa promenad: Monteliusvägen/Årstviken runt.
  2. Favoritgata: Swedenborgsgatan.
  3. Favoritdrink: G T.
  4. Äter lyxmiddag på: Hemma och alltid tillagat med kärlek.
  5. Bästa Mikromaten: Micro popcorn.
  6. Favoritförort: Aspudden / Midsommarkransen.
  7. Fikar gärna på: Blooms, St Paulsgatan.
  8. Bästa lunchställe: Sushin på Torsgatan.
  9. Bästa brunchen: FBK.
  10. Bästa kaffet: Blooms.
  11. Bästa konsertlokal: Cirkus.
  12. Bästa baren: Tivoli ( För Jack Vegas skull ).
  13. Senaste Stockholmsupptäckt: Det snöar
  14. Senast sedda teater/dansföreställning: Orup + Lena på Cirkus
  15. En bra gå bort-present: Vin.
  16. Läser just nu: The Dirt, Mötley Crüe ( det är sant ).
  17. Läser helst: Biografier.
  18. Favoritråvara: Kött
  19. Favoritfärg: Svart.
  20. Favoritskor: Flip Flop,
  21. Dricksprocent: närmast tian.
  22. Modeförebild: Inte Siepen iaf.
  23. Motionerar: Varje dag, ( cyklar till och från arbetet 8 km ).
  24. Det dyraste jag köpt: Vigselringarna.
  25. Favoritprodukt på apoteket: Johnson and Johnsons Tandtråd.
  26. Favoritprodukt på systemet: Rödvin.
  27. Lyssnar på: Hello Saferide ( fortfarande ).
  28. Bästa förfestmusiken: Schlager.
  29. Senaste gnolade: Far jag kan inte få upp min kokosnöt.
  30. Senast köpta skivan: Orup + Lena " Dubbel ".
  31. Mitt sämsta köp någonsin: Gör aldrig dåliga köp.
  32. Dansar helst till: Janne.
  33. Senaste impulsköp: Fazer 250 gr.
  34. Senaste fyndet: Kommer att bli dockan "Ivan".
  35. Senaste secondhandfyndet: Julgransfot från 40-talet.
  36. I dvd-spelaren: Orup & Lenas, Dubbel.
  37. Användbar pryl: I-pod.
  38. Mode jag aldrig vill se igen: Sncikarbyxor med bälte i midjan.
  39. Värsta huvudbonaden: Ryssmössa.
  40. Bästa huvudbonaden: Beppe mössa
  41. Favoritaccessoar: Mitt Kabbalah band.
  42. Transportmedel: Cykel.
  43. Återvinner: Glas & papper ( oftast ).
  44. Hejar på: Mitt favoritlag i Amacing Race.
  45. Så får jag tiden att gå o kollektivtrafiken: Tittar på människor.

Inga kommentarer: