lördag 22 september 2007

Misslyckat Melodikryss....

Lördag morgon, härlig start på dagen med en lång frukost och SVD i knät, maken rattar in melodikrysset för att vi tillsammans ska lösa det ( vilket vi oftast lyckas med ) Tommy Nilsson ropar jag utifrån köket och snabbt springer in i vardagsrummet för att knappa in svaret på SR,s hemsida, vilken rad ska det in på frågar jag J, jag vet inte jag lyssnade inte så noga får jag till svar.


Jamen då är det väl ingen idé att vi fortsätter då, svarar jag irriterat om vi inte båda lyssnar och är koncentrerade på programmet. Bortkastad tid eller ?


Frukosten med kaffe, rostat bröd, kokt ägg fortsatte under tystnad men fortfarande hördes Herr Eldemans röst i bakgrunden som vi båda total dissar under tystnad idag.

3 kommentarer:

The Hawk sa...

Usch då! Melodikrysset löses självklart under full gemensam koncentration.

Hoffa sa...

the hawk:I know, vi borde lärt oss det efter 11år:-)

Anonym sa...

Pensionärs varning för denna kille,,,,,,,,,,