söndag 21 februari 2010

Det enda tråkiga med söndagar.......

är att i morgon är det måndag.

Men i dag är / blir det en bra dag, för i dag ska jag tillsammans med Janne, Michael L och Susan B besöka Radisson SAS Strand hotel och inmundiga lite brunch.
För er som känner mig så älskar jag rabattkuponger och dylika erbjudanden, kan åka över hela stan bara för att få lite bra rabatt någonstans. Skadad? Ja kanske lite.......

I det här fallet är det Brothers kundklubb (som jag självklart är med i)som bjuder till brunch & 50% rabatt om man är medlem dvs.

Innan dess för att göra det hela lite festligare så har vi bjudit upp sällskapet på lite bubbel och snittar innan vi traskar iväg och sätter oss till bords 14.30.
Och det blir just till att traska, för precis i skrivande stund så läser jag att delar av SL,s tunnelbana "står" pga frysta växlar och snö på spåren. Hmm glömde just att det fortfarande ÄR vintermånad.

Och by the way, Darin var ju bara bäst igår, You´re out of my life...... Vinnare !!!

Nu ska jag sätta igång med lite frukost och städa lite innan gästerna anländer, som sagt söndag är också en bra veckodag:-)

Just det, Kom hem med 2 vaser ifrån Antik & Kuriosa igår, till väldigt bra pris ( utan rabattkupong ).

Inga kommentarer: