fredag 19 februari 2010

Jag beklagade mig på Facebook.....

och så slutar det dagen med att ett bud kommer till kontoret med två biljetter till Antik och Kuriosa i morgon.

Nu är det nästan så att jag skäms lite grann, för visst har jag råd med 130 spänn, men har jag blivit bortskämd sedan tidigare så har jag:-) Så nu skyller jag på Jannes fina kollega Veronica, för det är hennes man som är boven i dramat, och som dessutom agerade värsta budbilskillen idag.

Tack till Micke och Veronica, ni är ju bara för fantastiska som skämmer bort mig totalt, år efter år. Jag ska bjuda er på något riktigt gott att dricka nästa gång vi ses :-)

Så nu vet vi, i morgon är det stor risk för "shop till you drop" som gäller. Har jag sagt att J arbetar i morgon. Så det man inte ser det ser man inte ...........

Ha en god antik helg !!!

Inga kommentarer: