tisdag 2 oktober 2007

Det är synd om mig...

För andra gången i år så åker jag på en rejäl öroninflammation, så himla tröttsamt!
Har väl snart samlat ihop till ett klippkort hos Dr Hemlin på Sophia hemmet, det är likadant från år till år.Som han nu sa så är jag ju ett typiskt öronbarn.
Så här blir det ett par gånger varje år för mig, jobbigt!!
Försökte mig till en hemmadag idag med tanke på diagnosen som jag fick igår, men icke sa nicke. J viker sig inte en tum, upp ur sängen din simulant !!!
Det är kärlek det:-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Krya på dig hoffa...

MVH Göran H

The Hawk sa...

Nämen yttepyttepyttepytt!

Jag verkligen känner med dig.

Ont i örat ska ingen behöva ha!

Hoffa sa...

Göran H: Tack för det.

The Hawk: Nej, jag håller med så därför skall nog tuben Terracortril göra susen.