lördag 20 oktober 2007

Förlåt mig....

I kväll är jag en svikare, och säger bara FÖRLÅT MIG !!!
I bland står man mellan två hötappar och bara måste välja det ena eller det andra, och i kväll valde jag det det ena i stället för det andra.
Jag valde att gå ut och äta en trevlig middag med Mats, Leif och Rene'e på Papa Ray Ray istället för att stråla samman med det gamla härliga gänget ifrån Interjet som hade kämpat för att få till en sittning just denna kväll.
F.d kollegor hade flygit ned ifrån Norrland, några kollegor hade fixat barnvakt just för denna Interjet reunion, och jag bangar.
Det hela grundar sig på att jag en gång tidigare avbokat denna kvälls sittning tidigare med ovan gäng. Så det gick inte en gång till.....
Men, Tony, Ringström, Bitchen, Gunsan, Kalle, Stegen, Cilla, Lars, Charlie & Kattis det var lääänge sedan och jag hoppas det går fler tåg....

3 kommentarer:

Anonym sa...

Man brukar välja efter hjärtat, och du har än en gång visat åt vilket håll ditt hjärta drar.....

TonyBaloba sa...

Jag väljer att inte vara anonym (fegt!)...Ja det var verkligen tråkigt,vi hade en jättetrevlig kväll som höll på att sluta hos er ändå...Next time baby....

Hoffa sa...

anonym: Jag vet var du bor:-)

tonybaloba: Du är en fin vän du!